Zwroty i reklamacje

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub aedres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres

PPHU REMI

Jastrzębie ul.Wierzbowa 9
05-500 Piaseczno


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt,

prześlij na adres e-mail: pphuremi@vp.pl ; potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

PPHU REMI

Jastrzębie ul.Wierzbowa 9
05-500 Piaseczno

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Nie przyjmujemy paczek ( zwrotów) za pobraniem.

Towar zwracany, używany lub niekompletny - wartość (kwota) zwrotu będzie obniżona.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl